Wednesday, October 27, 2010

Press Mechine 4 in 1

Salam kawan2 semua,

Saya selalu memikirkan bagaimana untuk menambah pendapatan dari umah. Kadang-kadang idea 2 berlambak2 tp selalunye kita nie ble pk pasal nk wat bisnes perkara asasnye mesti terpikir pasal MODAL. 2 la yang menjadi masalah dikalangan kita nie. Saya ade jugak terpikir n dalam perancangan untuk membuat bisnes printing baju nie. Orang kate susah nk dapat sambutan tp x salah untuk mencubakan? Sebenarnye bisnes printing nie kene pandai promote, iklan kne gempak2, yang penting kite kne pk sejauh mner bisnes nie boleh bertahan. Saya selalu tengok mesin nie. 

Press Mechine 4 in 1

Saya rasa ianya ckup untuk beginner cam sy nie. So memandangkan ianya salah 1 bisnes yang boleh dibuat secara freelance, so ianya boleh membantu sedikit sebanyak pengetahuan mengenai bisnes printing nie.Selain daripada printing baju, ianya lengkap dengan printing set mug, topi dan pinggan. Leh gak carik customer untuk wat souvenir x kira la majlis kawin ke, majlis keraian dan ape-ape majlis la kan.. 2 pon kire luas gak bidang printing nie, bukan setakat baju jer yang len2 pon leh gak. Saya masih lagi dalam misi survey harga mesin nie, saya harap dapat membuat bisnes ini secepat mungkin. Wish me luck..v(",) 

No comments:

Post a Comment